2009/02/03

Kelionė į Portugaliją

Ši kelionė įvyko jau seniai.2007 metais, gegužės 13-31 dienomis.Vis nerasdavau laiko jį perrašyti ir iliustruoti nuotraukomis.Galiausiai pamiršau iš vis apie jo egzistavimą.Neseniai radau ir nusprendžiau sutvarkyti, nors įspūdžiai jau senokai apdūlėję.Ką gi, teks nupūsti dulkes...
(Dienoraštis rašytas ranka i blonknotą kelionės metu beveik kiekvieną dieną.Kalba netaisyta)

2007.05.14(01:31)

Frankfurto orouostas.Užėjo miegas, tai reik kąnors veikti.Jei pradėsiu skaityti knygą,nulūšiu, kaip tas veikėjas, kuris atsigulė už mūsų nugarų tiesiog ant grindų, pasidėjo ranką po galva ir miega sau ramiai.
Oro uoste tylu, ramu.Mano lagamino ratukai baisiai gergždžia ir kai ėjom, girdėjosi, kad eina Daiva :)
Galvoj skamba varpai po vakarykščio mergvakario.Ir dar miegot noriu.O ryt reiks vairuoti.Būsiu akla kaip apendicitas.
Dalka kolkas manęs neužkniso.Viskas ribose.Jai suteiktas garbingos KELIONĖS PLANUOTOJOS PAREIGOS :) Sakė nekenčia,bet kol kas visai neblogai tvarkosi.O gera pradžia - pusė darbo.
Užteks čia malti š...(MŠ), bandysiu eiti iki WC ir paskaitysiu.
Labanakt :) Gutennacht :)

2007.05.14(21:55 vietos laiku 23:55 Lietuvos)

Šiandien diena - kaip 3 dienos ilgumo.Tiek visko įvyko.Nemiegojom dar nuo Lietuvos, taigi jau hm nesiskaičiuoja, nes haliucinacijos prasideda.Turbūt antra para be miego.O streso....nu ne tas žodis....
Daliai pažeminimas pareigose garantuotas.Vienu metu vos negavo geltonos kortelės, nes ŠTURMANĖ buvo akla kaip apendicitas.Vienu žodžiu nuo orouosto iki viešbučio atstumas apie 13 km.Taigi sugebėjom nuvažiuoti apie 100km.,išvažiuot iš miesto,susimokėt už kelius ~16 Eur.sugrįžt į miestą ir tris su puse valandos važinėt aplink kvartalą, kuriame yra mūsų viešbutis.Gal tris kartus buvom įvažiavusios į mūsų gatvę St.Catalina, bet viešbučio taip ir nepasiekėm, nes gatvėje uždarytas eismas.Vienu žodžiu po ilgų isterikų,rėkimų,žvengimo,klausinėjimų radome parkingą, už kurį nereikia mokėti ir palikome ten mašiną.Pasiėmėm lagaminus, kurie sveria 15 kg.ir tysėmės žiauriai ilgai, kol galų gale radom viešbutį.
Kai gavom kambarį, pamatėm, koks unreal yra mūsų viešutis, išimaudėm,įkalėm vyno, pasaulis nušvito kitom spalvom ir prasidėjo nauja diena :) Taigi vaikščiojom Porte.Žiauriai gražu :) Žiauriai...
Turi miestas šarmo, kaip nė vienas kitas kiek teko matyt.Bet gal kiti patiks dar labiau?
Vat su maistu tai nelabai pasisekė.Bandėm ieškot local food(su nuotykiais ir mano kantrybės išsekimu),bet nieko gero neradom.Vienu žodžiu pavakarieniavom kažkokioj knaipėj,abi sriubos,Dalia valgė omletą su bulvėm fri, aš a la kokletą,bet atnešė su šonkauliu kažkokį mėsgalį.Žodžiu total ~18 Eur.į subinę.Dar vyno taurę gėriau (1 Eur.) :) O į namus pasiėmėm po bandelę (1Eur).O kiečiausia tai, kad parduotuvėj pirkom vyną (1,7Eur)už butelį la la.Papigiai.Paskui pirkom dar vieną, (kurį dabar triūbiju) ir vandens butelį, tai sumokėjau 2Eur. už viską.
Nu viskas, nesirašo,nes akys limpa.Reiks pasiimt kurią dieną į bariuką, tai gal seksis geriau.O gal ir Corasol Dalytė papasakos savo įspūdžius.
Buonos noches :)
Lūžo...

Vaizdai pro mašinos langą, beklaidžiojant

Čia Dalka klausinėja kelio :)

Gražu ane?

2007.05.15 (21:25)

Antra diena Porte praėjo be streso ir nuotykių(beveik).Na, po pusryčių išmynėm blūdyt.Pradžia buvo ta, kad metro įsėdom ne toj pusėj ir nuvažiavom tolyn nuo centro.Bet laiku susigriebėm, nes išlindom iš po žemių ir pradėjom važiuot gatvėm.Tada ir pamatėm, kad ne ten važiuojam.Bet peršokom į kitą metro ir nuvažiavom ten, kur reikia - į kitą upės pusę.Diena buvo cool.

Sėdėjom kavinėse su nerealiu sightseeingu, plaukiojom laivu Dora upe,pamatėm visus 5 Porto tiltus.

Laive
Patekom pietauti tikrai į vietinių kavinę, kuri be proto maža, bet siauručiais laipteliais užlipom į antrą aukštą, o ten net nemoku apsakyti, gal 6m2 kambariukas su langu į nuostabų vaizdą, maistas buvo vietinis ir pakankamai skanus.

Valgiau sardinių, keptų ant griliaus,Dalia irgi kažkokią žuvį,gėrėm vyną, gavom prieš tai užkąsti bandelių su tuno pasta(už ką pasirodo reikėjo susimokėti)Na, už visą malonumą ~22Eur.

Vėliau ėjom į Taylor's port vyninę - vynolodžiją,degustavom vynus(prasisukom "našaram"),bet vaizdas buvo nerealus.Nuostabus sodas, vaikščiojantys povai jame, sightseeingas į Rebeira.Jausmas buvo nerealus.

Prie vinolodžijos

Prie vienuolyno valgėm braškes :)
O finale parsivarinėjom mašiną iš parkingo į viešbutį.Vėl apturėjom truputį streso, nes klaidžiojom aplink vėl, nes negalėjom įvažiuot į gatvę, kurioje gyvenam.Bet viskas baigėsi gerai.Esam viešbuty,mašina šalia.Ryt ryte bandysim išvažiuot iš Porto(tikiuosi netruksim ilgiau nei tris val. :) ) ir trauksim žemyn.Nuotykiai tęsiasi...

2007.05.16 (20:45)

Aveiro.Atvykome be jokių stresų :) išskyrus tai, kad radijas kely traškėjo.Pasirodo dėl to, kad Šturmanė nusuko anteną(kad nepavogtų).
Porto - kirų miestas,Aveiro - kregždučių.Pažįstamas jausmas iš Juodkrantės :).
Aveiro labai gražus miestelis su nuostabia architektūra.

Plaukiojom a la gondola kanalu (7Eur/val.) "Kapitonas" - nuostabus senukas, kuris visą laiką "kalbėjo-rėkė",kažką pasakojo portugališkai apie savo šeimą,ištraukė kryželį ant kaklo parodyt,kažką šaukė ant kranto vaikščiojantiems žmonėms, užkabinėjo juos savo komentarais.Gaila, kad nesuprantu portugalškai....Jaučiu būtume apsi... iš juoko.Porelei, kuri bučiacosi krante, šaukė kažką "Amor...", o jie pradėjo juoktis.Žodžiu labai linksmas ir plepus žmogus.Mielas, kaip ir kiti sutikti portugalai.Tikiuosi taip bus ir toliau.

Žodžiu,užsukome į nuostabų miestelį.Ryt laukia pležas prie vandenyno(first time) ir kelionė į Nazare.

O dabar braškės...vynas...ir kregždučių cypukai prieš užmiegant.Bona noite...

2007.05.18(diena) Nazare

Gulim pliaže prie vandenyno.Saulė kepina, oda svyla.Vaizdai gražūs,bangos muša į uolas.Bet į vandenį įlipau iki kaklo.Iš pradžių baimė buvo didelė, nes prie kranto bangos kerta į kojas iš visos jėgos, net verčia iš kojų.Taigi, šiandien pirmą kartą gyvenime išsimaudžiau Atlanto vandenyne.Ta proga tuoj atsidarysiu alaus :) Sagres...čin čin...
...1958 Briusely,1969 Londone,1978 genevoj,1979 Paryžiuj,1980 Vienoj,1998 Budapešte kaip suprantu laimejęs medalį...
Na, bet ne apie tai.Svarbiausia kaip ir ko mes čia atvykom....
Taigi, vakar po pusryčių, nuvykom į Costa Nova paplūdimį šalia Aveiro, kur gyvenom.Nustebinti paplūdimys niekuo nenustebino, kopos beveik kaip Juodkrantėj, pliažas didžiulis, smėlis baltutėlis.Vėjas pūtė nemenkas, taigi, įsitaisėm kopose.Bangos buvo didžiulės, maudytis nedrįsom, tik pabraidžiojom.Kriauklės neblogos :). Grįžus iš paplūdimio patraukėm nazare link.Viskas buvo čiki.Jokių nuklydimų, autostradoj mašinų nedaug.Įvažiavom į Nazare.Pasisukiojom.Nedaug.Įvažiavom, rodos, kur reikia.Ir gatvę iš karto radom.Bent jau taip atrodė.Ieškom sau 11 namo.Beje, bet jo NĖRA.Visi kiti numeriai - prašom.11 NIEKAIP.Užėjom į vietinį bariuką.Vaizdas kaip meksikietiškam seriale.Moterys tautiniais rūbais.Atsipūtę sau žiūri teliką.Angliškai niekas nešneka.Pusiau itališkai išaiškinam, kad ieškom 11 namo.Jie tik pečiais gūžčioja.Ką gi.Vienu žodžiu, likom nieko nepešę.Dalia paskambino šeimininkams, pas kuriuos turėjom apsistoti,jie niekaip nesupranta, kaip mes stovim prie jų ir nerandam jų namo.Trumpiau tariant sukėlėm kaimelį ant kojų.Iš baro, matyt, paskambino kažkam, prie mūsų prisistatė vyras, sako turiu kambarius, eime su manim.Močiutė pribėgo, sako gestais, jūs turbut valgyt norit?O mes rodom, kad miegot :))))
Finale išsiaiškinom, kad esam visai ne toj gatvėj, kur mums reikia. RUA ABEL DE SILVA, o mums reikėjo RUA ABILLIO MATHOS DE SILVA.Panašu gi, ane?Nesvarbu, kad kelių žodelių truksta, mums tai atrodė koks skirtumas :))))
Žodžiu pusiaukelėj sutikom šeimininką, pas kurį važiavom ir kuris jau ieškojo mūsų su savo mašina, ir privažiavom prie jo namo su palyda.Vaizdas pakerėjo.

Vakarėjo, nuo namo terasos matėsi vandenynas ir kaip leidžiasi saulė. Su šeimininko rekomendacija nuėjom pavakarieniauti į šalia namų esantį restorana.Susipykom...Priežasčių neminėsiu...

Finalas - puse maisto nunešė, nes nepajėgėm suvalgyti (pamoka - užsisakinėti 1 porciją dviem).Sąskaita buvo perpus mažesnė, nei tikėjomės už tokį maisto kiekį ir aptarnavimą.(~31 Eur.)Super.Grįžusios dar ilgokai sėdėjom terasoj, gėrėjomės naktiniu vaizdu.

Ryte vėl sėdėjom terasoj, gėrėm lietuvišką kavą(savo atsivežtą), valgėm trešnes su braškėm, gėrėm į save vaizdą.

Na, o dabar gulim paplūdimy ir kepam tikra to žodžio prasme.Tuoj kilsim.Šio vakaro planas - dabar grįžus pabomžauti, vakarop kažką pasigaminti vietoj pavalgyt, terasoje su vynu "nuleisti"saulę į vandenyną ir traukt žemyn į miestelį pasitūsint.kaip bus - matysim :) Deguuuu.....

2007.05.19(vakaras,jau lovoj)

Vakar vakare apturėjom super vaizdą.Buvom pakilę virš miesto, aukščiausiam taške, iškišuly virš vandenyno.Vaizdas ir jausmas nuostabus.Na, jausmas truputį bauginantis, kai žiūri žemyn į juodą vandenį.

Šiandien kilom anksti, nes planų buvo daug.Aplankėm Alcobaco su nuostabiu
vienuolynu, statytu net 12a.

Kadangi buvo ankstyvas šeštadienio rytas,miestelis buvo pustuštis.Priešais vienuolyną, kavinėje išgėrėm kavos ir patraukėm toliau.

Kitas taškas - Batalhia.Čia taipogi nuostabi pilis, bet jau pradėję rinktis turistai.Taigi, apėjom,užsukom į kelias suvenyrų parduotuves, paskanavom saldumynų ir toliau į kelią...

TOLIAU - TIKINTIEMS NESKAITYTI.
Fatima...gražiai skamba.Piligrimų miestas.Tačiau atvykus - nusivylimas.Pernelyg nieko ypatingo netikinčiam(teisingiau dėl religijos nepamišusiam žmogui).Kelis kart per metus čia susirenka milijonai piligrimų.Gerai, kad nepataikėm tuo metu, mums žiauriai pasisekė.

Kažkas sukūrė istoriją, kad čia apsireiškė Mergelė(ne Dalia) Marija, taigi žmonės masiškai ėmė plaukti čia iš viso pasaulio.Na bažnyčia(ar kas ten) visai nebloga, viduj irgi.Didžiulė aikštė, kurioje padaryti šliaužiojimo takai(čia atgailaujantiems).Įsivaizduokite vaizdas - moteris(jauna) šliaužia keliais, rankose laiko vaiką, kita ranka vedasi kitą vaiką, vyraseina šalia(EINA, nešliaužia),o dar vienas vaikas bėga priekyje.Kaip tai suprast?

Nesijaučiu prisidirbus tiek, kad šliaužiot :) Vėliau, kai ėjom pro tą vietą vėl.šlaižė jau kur kas daugiau žmonių.Siaubas, kokiam religiniui fanatikui reikia būti...
Dar įdomus dalykas.Žvakės.Nueini pasiimt žvakių.Jos sudėliotos kaip turguj ant prekystalių pagal dydį, storį ir ilgį.Pasiimi kiek ir kokių reikia, įmeti pinigus į dėžutę(gali ir nemest, bet sąžinė neleidžia tokioj vietoj), eini į kitą vietą - a la aukuras - siena.dega laužas, meti žvakes į jį, o 1 žvakę leidžia uždegti prie sienos, bet nuo to karščio žvakės lydosi akyse.Tiesiog žvakių fabrikėlis :)

Nu jausmas sukrečiantis.Ypač, kai pamatai iš vaško išlydytas pėdas,plaštakas, galvas, atskirus organus, kuriuos galima nusipirkti suvenyrų parduotuvėse.
O suvenyrų parduotuvių, tai turbūt daugiausia pasaulyje.kad daugiausia, tai dar nieko, bet kokios prekės jose.ogi tik religinės.Net sunku aprašyti - rožančiai, marijų, jėzų, angelų statulos nuo mini iki maxi, kryžiai, biblijos, nu vienu žodžiu kičinė katastrofa. o KAS SVARBIAUSIA, KIEKVIENOJ PARDUOTUVĖJ, PRIE VISŲ A LA RELIGINIŲ SUVENYRŲ, PRIVERSTA ŽAISLŲ VAIKAMS(RUŽAVŲ BARBIU, MAŠINYČIŲ IR TT)IŠ KINIJOS.Papigiai tokių visai brrrr....
O....nepaminėjau, kad galima įsigyti šventinto vandens.Mažyčiai gražučiai buteliukai.Pagalvojau, kad kvepalai :))))
Tai va.Na, o paskui traukėm į Grutas olas.vaizdas pritrenkiantis.

Paganėm akis, važiuojant sustojom restorane pavalgyt.Žiauriai skani žuvis.
Ryt trauksim iš Nazare žemyn.Link Lisabonos.Į patį vakariečiausią Europos tašką.

2007.05.21(22 val)

Kuo toliau, tuo sunkiau rašyt, nes nėr kada.Arba klaidžiojam arba vaikštom po lankytinas vietas.O vakare niam, vynas, dušas ir lova. Akys limpa klink klink.

Vakar iš Nazare išvažinėjom 2 kartus.Vienąkart atsisveikinom su šeimininkais ir tvarkingai išvažiavom.

(Atsisveikinant su Nazare,mūsų kambario langas nuo terasos)

Bet kažkur ne ten nusukom į priešingą kryptį nei reikia.Teko suktis ir grįžt.Pasirodo,davažiavom atgal iki Nazare.Ir ne tik.Pervažiavom visą miestelį ir vėl per naują iš jo išvažiavom.Juoko buvo....

Šįkart nusukom, kur reikia.Aplankėm nuostabų nuostabų miestelį - Obidos.Tvirtovė ant kalno, o joje miestelis, spalvingas,daug gėlių, nuostabi augmenija.

Pakeliui nusprendėm aplankyti Mafra.Nu tikra mafra.Kažkoks košmaras.Įvažiavom į miestelį, o ten pagrindinėj aikštėjprie bažnyčios vyko turgus.Vieni čigonai kažkokie prekiauja.Įspūdis ne koks.Greit apėjom, nusipirkom tašes grįžimui namo papildomam bagažui (8Eur.), aplankėm bažnyčią ir tepėm slides lauk, nes tikrai nemaloni fauna ten gyvena.
Pajudėjom Sintros link.Šiaip kaip ir normaliai viskas, prasidėjo linksmieji kalnų keliukai.Aišku,pačioj Sintroj paklaidžiojom eilinį kartą, nes vėl tas vienpusis eismas visur.Bet gana greit atradom kur nakvoti(prieš geležinkelio stotį) PAKITO - ARE YOU READY.
Žodžiu gavom kambarį(40 Eur.) su dušu ir buvom patenkintos.Kai pavalgėm ir išgėrėm vyno, jau betingėjom kurnors eiti, o be to, sutemo.Taigi, "chrapielinom".

Ryte pakilom, užkandom ir pirmyn.Apvažinėjom Sintros apylinkes, pilis, rūmus, sodus.Labai gražu.Buvo kuo nustebti.

Po pietų patraukėm vakariečiausio Europos taško Copa da Roca link. Beveik (beveik :)))) ) neklaidžiojom.Gražu.Įspūdinga.Daug turistų.Tik tiek.Ir vėjas begalinis.Nuotraukoje plaukai kaip po elektros šoko :)

Na, o paskui patraukėm Lisabonos link."Beveik" neklaidžiojom, kol atvažiavom iki Oveiro miestelio, kuriame ketinome nakvoti.Bet čia paaiškėjo nepaaiškinamas dalykas.dar prieš tai mano šturmanas pareiškė, kad reikia ieškoti informacijos.Aš tik pasijuokiau,"kada jau mums reikėjo informacijos susirasti nakvynei?". Upssss..... pasirodo reikėjo...Bet buvo vakaras, informacija jau nedirbo.Klaidžiojom gatvėmis, ieškodamos viešbučio, teisingiau užrašų ROOMS arba HOTEL, bet jų nebuvo.Tiesiog NEBUVO.Pasirodo čia nėra VIEŠBUČIŲ !!!!
ABSURDAS.Miestas 10 km. prie Lisabonos, ant vandenyno kranto.NĖRA VIEŠBUČIŲ.Pamatėm policininkus, sustojom paklausti jų.Finale vienas palydėjo mus su savo motociklu iki jaunimo nakvynės namų.Aišku, ten vietų nebuvo.Žodžiu šturmanas kvarksėjo, kad miegosim mašinoj.Bet ne, viskas baigėsi gerai.Atvykom į kitą miestelį Estoril, čia gavo 2 žvaigždžių viešbutį už (60 Eur.) Ups... su vaizdu į vandenyną(dar railway, bet nesvarbu) ir pilim.

O ryt anksti keliamės į Lisaboną, varom su train, kad neklaidžioti su mašina.Žinant mūsų patirtį klaidžiojime, mums taip saugiau. Žodž lūžtu.Šturmanas jau seniai lūžęs.Nu ir nuovargis čia.O grįžus iš Lisabonos planas naktį važiuot iki piečiausio Europos taško - Sagres.Be miego.Žiūrėsim.Labanakt...

2007.05.23(~22 val)

Apie Lisaboną negaliu nieko pasakyti.Nepaliko jokio įspūdžio.Visą dieną atvaikščiojom, pliusą užsidėjom.Tik tiek.Nieko įspūdingo ir į ją sugrįžt tikrai nenorėčiau.Gal todėl, kad prieš tai aplankėm nemažai įspūdingų miestelių?

Medis, kurį praminiau žibute :)

Iš Lisabonos traukiniu vakare sau grįžom į miestelį Estoril, pasiėmėm savo mašiniuką ir pirmyn.Kaip buvo planuota važiuot per naktį - nieko neišėjo.Nes prieš 12 val nakties jau buvom vietoj.Žemėlapy atstumas atrodo didžiulis, bet iš tikrųjų Portugalija mažutė.Taigi, teko imti viešbutį Lagos miestely.Nenakvosi juk mašinoj.Išsimiegojom, dieną priiminėjom saulės vonias super duper paplūdimy, prisimaudėm vandenyne ir popiet patraukėm toliau.

Dabar esam Sagres.Beveik piečiausiam Europos taške.Na ką, jaučiuos pasaulio pakrašty...Tylu....ramu čia...vaizdai gražūs.Svirpia žiogai :)
Rytdienai plano nėra.Just relax...

2007.05.24 (~22 val)

Nebuvo jokio relax...:) Vakar nuvarėm tipo palydėti saulę į patį piečiausią kyšulį St.Vincento.Pasiėmėm vyno, arbūzą, galvojom pasėdėsim, pasigrožėsim vaizdais.Gražu buvo.Gražus švyturys, vaizdas tikrai gražus.Bet vėėėėėėjas....afigiet.Mašinoj pasėdėjom, išgėrėm vyno, o artėjant kulminacijai, kai saulė turėjo paskęst vandenyje, tiesiog ėmė ir užplaukė debesys.Saulės, jaučiu, šiame krašte taip ir nenuskandinsim :)...Na, bet vistiek buvo gražu ir įspūdinga.Bent jau tiek.

Ryte, atsikėlus, nebesinorėjo pasilikt šiame Dievo užmirštam kraštely, nes saulę pasigrobė debesys, o be paplūdimio čia nebebuvo ką veikti. Taigi, čigonės buvome, čigonės ir esame.Patraukėmė kitur.Link Ispanijos...
Sustojom Albufeiroj.Turistų - žiauru.A la Palanga.Vaizdeliųųų prisižiūrėjom.Ojojoi.Anglija.Beveik vieni anglai(kiauliukai) ir viskas pritaikyta jiems (darbo laikas,kavinių meniu, netgi suvenyrai).Pasėdėt, pastebėt žmones - įdomu, bet pasilikt ilgiau kiaulyne neviliojo.Taigi tolyn...

Pavalgyt sustojom Loulė.Žiūrėti nebuvo ką.Galutinis sustojimas - Tavira.Miestelis pasirodė žavus.Apsistojom čia.Ryt bandysim paplūdimį.Iki jo apie 2 km. mašina, o paskui į aqua taxi(a la keltą) ir plukdys iki palūdimio.Nes čia aplink kažkokios įdomios balos.Miestelyje teka upė, gražūs parkeliai, jau nusižiūrėjom vietą, kur vakarieniausim rytoj.

Belieka tikėtis, kad oras bus palankus saulės vonioms...
Nuotykių ir klaidžiojimų šiandien kažkaip keistai neturėjom...:)

2007.05.25.(vakaras)

Šiandien diena tiesiog relax...Po pusryčių patraukėm į paplūdimį.Su a la keltu persikėlėm į tokią salelę.Joje pasirodo yra kempingas, yra net parduotuvių, kavinių ir net namai, jaučiu nuomojami.Žodžiu pliažas didžiulis, su apaugusiom kalvelėm ( a la kopos) bangolaužis, jo gale - švyturys.Vaizdas vertas paveikslo.Smėlis baltas, kriauklų daug, augalai nenusakomo grožio.Zundos, kažkokios baltos gėlytės tiesiog spindi baltame smėlyje. Labai gražu. Gaila, neturėjau fotiko.Fotografavau akimis.Tiesiog norėjosi tą vaizdą piešti.
Gal kada ir paimsiu teptuką į rankas.Tikiuosi tas vaizdas atgims mintyse, nes jis neužfiksuotas niekur.
Mano bendrakeleivei užėjo nekalbadienis.Na ir tegu.Vakare išėjau viena pasivaikščiot į miestelį.

Nuėjau į taverną ant upės kranto.Labai skaniai pavalgiau su gražiu vaizdu į upę.Dorados(žuvies) nebuvo, bet pabandžiau kažkokią kitą iš s raidės.nepamenu pavadinimo.Bet lygiai tokia pat skani.Na, ryt trauksim atgal i Lagos.Ten jau buvom.Tikiuosi, dar užsuksim į Donna Ans paplūdimį.Sako, jis amazing.Ir paskui į viršų.Pasiilgau jau namų, artimųjų, draugų...Neveltui sakoma - visur gerai, bet namie geriausia...

2007.05.27(~22 val.)

Evora.Atvykom iki čia.
Vakar planai pasikeitė.Iš Taviros nuvykom iki Vila Real de St.Antonio.Tai miestelis prie upės, kurios kitame krante - Ispanija.Labai jaukus miestelis ir jau ryški ispanų kultūra.Net meniu kavinėje jau ispaniškai.Didžiulis jachtklubas.Papuolėm ant kažkokios šventės.Upėje vyko a la raketų ralis.Miestelis ruošėsi vakarėliui.Aikštėj statoma scena koncertui, pilna žmonių.

Truputį pablūdijom ir patraukėm toliau.

Sustojom Mertoloj.Labai gražus miestelis - tvirtovė.Ant kalno, visą aplinkui juosia didžiulė siena, o viduje - miestelis.Užklupo baisingas lietus.Bet kol kavinukėj išgėrėm kavos - liovėsi ir galėjom keliauti toliau.

Nusprendėm, kad trauksim įstrižai Portugalijos.Mat Lonely Planet parašyta, kad ten laukiniai paplūdimiai ir a la gėjų bei nudistų rojus.Vila Nova de Milfontes.Miestelis gražus, upė, įtekanti į vandenyną.Paskandinom saulę su vynu...vuolia pirmakart Portugalijoj...

Bet ir tai prieš galą nusileido į debesį.
Kitą rytą, t.y. šiandien truputį apturėjom saulės,pagulėjom gal kokią val prie vandens ir patraukėm į Evorą.Čia įspūdinga,tikrai gražu,daug istorijos.Tikiuosi ryt dar truputį pasitrinti čia ir trauksim viršun...skrydis namo artėja...

2007.05.28

Šiandien Coimbras.Be nuotykių.Tyliai, ramiai.Gražu.Greit nakvynę gavom, papigiai (27 Eur.)ir pavalgėm už 15 Eur.Taupymas paskutinei dienai. :)
Na ką, ryt Portas, mašinos pridavimas :) Linksmybės laukia :) Ojojoi.

Štai čia dienoraštis ir baigėsi.Nepamenu, kodėl neberašiau.Matyt nelabai buvo kada.Paskutinę dieną pridavėm mašiniuką atgal į nuomą.Bagažą palikom saugojimo kameroj orouoste ir visą dieną prablūdijom Porte.Su tokia nostalgija, lyg tame mieste būtume gyvenę ne vieną savaitę.Nakčiai gryžome į orouostą.Likome naktinėti čia, nes skrydis buvo paryčiais, neapsimokėjo nakvoti viešbutyje.Vyno vartojome daug,(kadangi prisipirkome, o svoris lagamine gi ribotas, tai reikėjo suvartoti perviršį) pasislėpę nuo kamerų, paskui, žinoma jau akivaizdžiai kilnojome taures į kameras :).Žodžiu naktis praėjo greitai, siautėjom dviese, nė vieno žmogaus aplinkui, tik vienas kitas iš personalo.
Vis tiek teko išmesti 5 butelius vyno su skaudančia širdimi.Ką darysi.Kelionė baigėsi...
Portugalija - tai šalis, į kurią labai norėčiau sugrįžti.Ir pažadėjau sau sugrįžti.Dėl kelių priežasčių:
-Gi palikau fotoaparato pakrovėją namie, taigi akumuliatoriaus užteko tik pirmam miestui.O vaizdai Portugalijoj....be komentarų.Sugrįžčiau vien dėl kokybiškų foto.
- Svajojau keliauti su mylimu žmogum.Ten budama mintyse prisiekiau sau, kad kai tokį sutiksiu, atsivešiu jį čia būtinai.
-Ne visus regionus aplankėme.
-Ir dar tūkstančiai priežasčių.Tiesiog ten gera ir norisi sugryžti.