2011/04/27

Trumpos atostogos Rhodo saloje

Pirma diena skirta įsikurti ir apsižvalgyti miestelyje, kuriame apsistojome - Lindos.Kadangi nusileidžiame ryte, apie 10 ryto, tam turime visą dieną.Nuo orouosto, iki mūsų miestelio - 50 km.
Važiuojam ir aikčiojam.Lietuvą palikom dar pilką, o čia spalvų kontrastai. Viešbutį randam gana greitai, numetam daiktus,išgeriam kavutės ir lekiam į miestelį.Vyno butelys paplūdimy - privalomas, akys pamažu pripranta prie jūros mėlio, širdis nustoja tankiau plakti, atsipalaiduojam, na ir tada jau galima ramiai eiti pasivaikščiot.

Išvaikčiojom Lindos pirmyn, atgal, aukštyn, žemyn.O dar tik pietų metas, skrandis jau pradeda siųst signalus, kad nori valgyt, nusprendžiam pavažiuoti į šalia esantį miestelį - Pefkos.Čia sustojome pavalgyti. Labai graži ieta, maistas - nuostabus, šeimininkai kalbasi su mumis, kaip su senais draugais. Labai smagu. Relax'as totalus.

Pavalgius dar nusprendžiame pavažiuoti žemyn, apžiūrėti dviejų jūrų bučinį - Prasonisi. Įspūdinga.

Mūsų mašiniukas :)

Antra diena. Šiandien keliaujame į kitą salos pusę.Tikslas - Monolithos pilis ir vyndarių miestelis Emponas.

Kažkokia įdomi gėlė :)

Alyvmedis

Pakeliui į Monolithos Pilį.Vaizdai keri.

Po pilies patraukėme i paplūdimį. Pirmakart šiais metais išsimaudžiau :) Sezonas atidarytas...

Aplankėm Empona miestelį, kuris garsėja vietiniais vynais. Čia nusprendėme ir pavalgyti. Na kaip kitaip, jei ne graikišką maistą. Nusipirkom vietinio vyno.Neblogas.
Mousaka

Graikiškos salotos su souvlaki :)

Kažkokia bažnytėlė pakeliui

Vakarinis Lindos

Trečią dieną prognozės rodė, kad palynos lietutis.Pagal planą lankome Rhodos miestą - salos sostinę. Gražu, didinga, įspūdinga.Karts nuo kartelio gauname lietučio.Bet nuotaikos tai negadina. Pusdienis ir viskas apžiūrėta.

Kavutės pertraukėlė

Bevažiuojant iš Rhodo, netyčia nuklydom į vieną keliuką, kuris staigiai pradėjo kilti aukštyn.Siauras ir status, apsisukti be šansų.Na, galvoju, kažkada gi turi kelio galas baigtis, ten ir apsisuksim.Užkilus šokom iš mašinos fotografuoti paukščių.Netekau žado, povai sau vaikšto laisvai.Pasirodo ant kalno didžiulis parkas, vaizdai ir garsai užburiantys.Nuostabaus grožio vienuolynas, parkas su keturiom alėjom ir gausybė laisvai vaikščiojančių povų.Paklydimas buvo nerealus, emocijų gausa.

Po ilgos kelionės kalnų keliukais, šiaip ne taip užvažiavome ant neįtikėtino statumo kalno, o ten taverna, pavadinimu "Panoramic view".Sezonas dar neprasidėjęs, padavėja išsigando, kad nepasiruošus, bet šį bei tą surezgė virtuvėje.Ir vis klausinėjo ar viskas gerai.Mums - išalkusioms, viskas buvo gerai.Skanu, o ir vaizdas pro langus būrė.

Graikiškos salotos

Tzatdziki su šviežia duonele

Vištienos Souvlaki

Tsambika paplūdimys

Pakeliui i namus

Paskutinė diena skirta degintis, maudytis ir ilsėtis.Susiradom laukinį paplūdimį ir mėgavomės prancūzišku šampanu, priiminėjom saulės vonias, maudėmės, maudėmės, maudėmės.

Mūsų balkonėlis

Paskutinė vakarienė Lindos miestelyje, terasoje su tokiais vaizdais.Pasaka.

Paskutinis vakaras Lindos.Pasivaikščiojam, gryžtam ilsėtis, o ryte į mašiniuką ir į orouostą.

Patiko labai. Ar norėčiau grįžti? Taip, be abejo.Liko dar ką pamatyt.Fantastiškos atostogos.Mama ir aš su sese...Mergaičių kelionė :)

1. OOOOO, kokia kelione, ir maudymosi sezonas jau atidarytas. As tai Ispanijoj juroj taip ir neisdrisau nusimaudyti. Man kazkodel atrode, kad bus per salta. :)
    Labai grazios foto, kurios pacios is saves pasakoja mazytes istorijas.

2. Aciu si rytmeti uz keliu minuciu kelione....
    N U O S T A B U....fantastiski vaizdai,savom kojom ten buti isvis pasaka :)))

3. Smagu, kad patiko.Kadrų per kelionę padaryta 1125 vnt. Čia tik maža dalelytė kelionės akimiirkų.

4. Nuostabiai perteikta atostogu nuotaika. Tikiuosi,kad ir musu atostogos uz keletos savaiciu bus tokios nuostabios kaip ir jusiskes:)

5. Dėkoju Edita. Linkiu smagių ir įsimintinų atostogų akimirkų.Į ten pat važiuojate?